ririguoshan 發表於 2015-8-10 18:32:36

新手租車問題

新仔準備入行, 想向各位師兄請教下面問題:


[*]向代理人租車是否可以要求他/她出示牌簿以證明是代理人?
[*]是否可以要求提供三保副本?
[*]代理人收按金後必須提供收據, 對嗎?
[*]早更交更後可否請夜更送回家附近?會俾人"少"嗎?
[*]新仔需要乜o野裝備開工?


請各位師兄賜教!!

古大山 發表於 2015-8-10 19:16:24

1. 牌簿多數按左比銀行,就算有都係影印本,未必可以提供証明,祇可自己執生.例如佢有幾部車.
2. 三保副本..... 更不可隨便比你睇.
3. 收據應該要有
4. 交更地點大家傾掂佢,如果你住大西北,最多送你到車站.
5. 司機證,執照,散銀,地圖.....

ririguoshan 發表於 2015-8-10 22:15:47

多謝古Sir指教!
請問車多會比較信得過嗎?
若遇交通意外發現所租的士是沒有三保, 司機會需要負刑事責任嗎?
不好意思, 新仔系怕事o的:lol

古大山 發表於 2015-8-10 23:11:26

ririguoshan 發表於 2015-8-10 22:15
多謝古Sir指教!
請問車多會比較信得過嗎?
若遇交通意外發現所租的士是沒有三保, 司機會需要負刑事責任嗎? ...

車多表示有更多人信佢
但唔表示無問題
卅年前我就比人呃左一千
幾十人齊齊做証人
但無左下文.....
連佢點判都唔知道 ~.    >.<"

架車無保就未聽過
因續牌轉名等手續都要出示有效保險
司機上身機會不大 ~.    =.="

ririguoshan 發表於 2015-8-11 00:02:03

明白了!
看到有招聘司機廣告話按金可供, 是否大部份代理人/車主都會接受呢?
其實新仔應該向代理人還是車行租車比較好?

古大山 發表於 2015-8-11 00:27:59

ririguoshan 發表於 2015-8-11 00:02
明白了!
看到有招聘司機廣告話按金可供, 是否大部份代理人/車主都會接受呢?
其實新仔應該向代理人還是車 ...

按金可供都要比4-5千先比你上車
個市如果缺司機
當然有得商量啦!.    :lol

新仔入大公司容易找到其他新仔
新仔坐埋一齊
可以交流下嘛!。   :lol

ririguoshan 發表於 2015-8-11 00:36:40

Thank you 古Sir!
我鍾意跟前輩學o野多o的:lol

古大山 發表於 2015-8-12 08:57:02

本帖最後由 古大山 於 2015-8-12 09:00 編輯

我的裝備..... http://hk-taxi.com/bbs/viewthread.php?tid=6565551   

ririguoshan 發表於 2015-8-13 00:16:55

古大山 發表於 2015-8-12 08:57
我的裝備..... http://hk-taxi.com/bbs/viewthread.php?tid=6565551

嘩!要o甘齊料開工o架?我得部LG手機咋:( 有無問題呢?
請問征服者A323是雷達探測機嗎?怕o吾怕警察捉o架?
我都準備買一個錢盒, 有無好介紹:lol 你o個款系固定貼在錶板上方,交更o吾駛帶走?
GPS而家系咪用手機Google map導航就得呢?

古大山 發表於 2015-8-13 00:46:20

本帖最後由 古大山 於 2015-8-13 08:36 編輯

ririguoshan 發表於 2015-8-13 00:16
嘩!要o甘齊料開工o架?我得部LG手機咋 有無問題呢?
請問征服者A323是雷達探測機嗎?怕o吾怕警察捉o架 ...

唉!咁多裝備無樣百分百 work 架
A323 祇對痤地炮有反應
手提就無能為力了 〜   :dizzy:

GPS 就唔適合香港用
因路窄高樓多
好多畤都定唔到位
晒氣 ~.   :dizzy:
#9 http://hk-taxi.com/forum/forum.php?mod=viewthread&tid=13335&extra=page%3D1
頁: [1] 2
查看完整版本: 新手租車問題

重要聲明:「香港的士論壇」是以即時上載留言的方式運作,「香港的士論壇」對所有留言的真實性、完整性及立場等, 不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者 個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實 性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。由於本 論壇受到「即時上載留言」運作方式所規限, 故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。「香港的士論壇」有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫誹謗、人身攻擊、自問自答、開名、開車牌的言論,敬請自律。
警 告 : 本 物 品 內 容 可 能 令 人 反 感 , 不 可 將 本 物 品 派 發 、 傳 閱 、 出 售 、 出 租 、 交 給 或 出 借 予 年 齡 未 滿 18 歲 的 人 士 或 將 本 物 品 向 該 等 人 士 出 示 、 播 放 或 放 映 。